Dette års begynderkursus er nu godt i gang. Bisæsonen er i fuld gang. Skolebigården lærer kursisterne hvad, hvordan, og hvornår biavleren skal gøre noget med sine bifamilier. Tag kontakt til foreningen, hvis du vil deltage. Held og lykke til alle kursister.